17 septembrie, 2011

singuratate in doi

singuratate in doi

3 comentarii:

  1. Am tot stat sa-mi dau seama ce e obiectul ala de langa copac...si NU am reusit ! Poza e superba, si mi-a trezit felurite interese (sentimente, ganduri), insa vreau sa stiu si eu ce e aia inainte sa indraznesc sa comentez in plus !

    RăspundețiȘtergere
  2. E un monument funerar.Multumesc de vizite!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...o piatra de mormant deci...trist...dar totusi atmosfera generala a pozei nu mi se pare trista de loc. E ca si cum cel drag (cuiva, odata) inmormantat acolo este strajuit de copac, si se afla cumva in siguranta, la adapost.

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!

Concediu pe doua roti prin Maramures-aug.2017

Dusa-i vara dus e si concediu cel mult asteptat.Cum a trecut destul de mult de atunci si cum am dat destul de rar pe aici ,am considerat ca...