16 septembrie, 2011

ducks

ducks

2 comentarii:

  1. Iubesc ratele salbatice. O data am citit o poveste cu o rata salbatica care a fost ranita de un vanator si, deoarece nu mai putea zbura, a trebuit sa fie lasata in urma de mama ei, sa ierneze in frig. Trebuia sa inoate aproape in continuu ca sa nu se lase prinsa de gheata. Si o vulpe o pandea de pe mal. Dar nu mai stiu cine a scris povestea aia, si nici pe net nu am putut s-o gasesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot dau tarcoale acestei poze care ma atrage deoarece imi trezeste cam aceleasi sentimente contradictorii pe care le am fata de catifea si fata de culoarea verde...plus ratele mele iubite prinse in mijlocul lor ! Cred ca e aproape acelasi verde cu cel al draperiilor din filmul Pe Aripile Vantului din care Scarlett O'Hara si-a croit o rochie ca sa se duca sa-l cuceresca pe Rhett Butler !

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!