18 august, 2011

lands of Zarand


4 comentarii:

  1. Chiar ca mi-ar veni sa ma tavalesc pe iarba asta si sa ma dau si de-a rostogolul ! Este una din cele mai frumoase poze din vara asta pentru mine, cred ca deoarece imi inspira siguranta...adica eu personal nu as simti nici o anxietate pasind intr-un peisaj ca asta. De aia m-am si gandit numai la joaca. Deoarece orice copil trebuie mai intai si mai intai sa se simta in siguranta, si apoi cat de cat autonom, fara sfiala, ca sa poata trece la pasul ulterior de initiativa de explorare a mediului inconjurator prin joaca. Eu nu am fost niciodata pe acolo in real life, doar o singura data, cand eram mic, am intrat in Romania cu masina, (cu tata si cu mama, bineinteles), pe la vama Nadlac, dar dupa aia am luat-o spre sud-est, cumva catre Banat, si pe urma mai catre est, catre Bucuresti, dar in partea de nord-est a Romaniei nu am fost niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rudolf Aspirant:am gasit in multe locuri vorbe de apreciere la adresa mea venind din partea ta,iti multumsc mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Sebi: mersi de vizita.Te mai astept!:)

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!

Tura bike pascala (II)

Etapa a doua:Julita-Savarsin -Bata-Ususau-Lipova-Frumuseni-Arad