21 august, 2011

at the end of the day


P8145361 (1050 x 770)

3 comentarii:

  1. Zau daca nu am un fel de perceptie de senzatie olfactorie (de miros) si tactila (de atingere)cand ma uit la poza asta. Desi nu este posibil sa fi fost vreodata eu personal pe langa lacul ala, pot sa iti spun ca, uitandu-ma la poza, mi-am facut deja o impresie (placuta !), aproape de nivel de "recunoastere", despre cum ar putea mirosi aerul din jur si cum as simti atingerea vantului din seara aia pe pielea mea daca chiar as sta acolo, pe malul ala.

    RăspundețiȘtergere
  2. pfoai!Calin,pana la sfarsitul lunii septembrie avem de terminat si predat o lucrare foarte mare(un Mall) si deabia atunci mi sa promis ceva zile de conced...offf pana atunci...dar o sa dau de veste ,daca mai esti amator,Ok?

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!