23 mai, 2011

Supermaratonul Bekescsaba – Arad – Bekescsaba

Cea de-a XIV-a editie a supermaratonului care se pare ca e al doilea ca importanta dupa cel de la Budapesta-Viena a reusit sa adune la start peste 500 de concurenti din Romania si Ungaria,cei mai multi dintre ei fiind amatori dar si profesionisti alergatori,biciclisti sau rolleri.
Hmmm...acuma dupa aprox.24 de ore de la terminarea cursei as putea spune cu mana pe inima ca nu e deloc o treaba simpla ci din contra ,inainte trebuie facuta serios o analiza introspectiva amanuntita fiindca e destul de dura lupta asta cu tine insuti,chinuitoare chiar poate sado-maso avand in vedere ca e o durere placuta.In rest nu doresc sa ma plang de nimic altceva,ci din contra... a fost o experienta placuta,vremea numai buna,conditii excelente,batrana mea Alternativa sa comportat neasteptat de bine,ce mai! as lua-o din loc pentru inca o data imediat.:)
Felicitari tuturor participantilor care au trecut linia de sosire sunteti toti niste invingatori,aplauze si pt.cei ce au incercat dar au abandonat(bagati tare pt.la anul),felicitari si organizatorilor si gazdelor noastre din Ungaria.
Imaginile sunt din orasul gazda si principal organizator Bekescsaba urmate de cele din   localitatea Mezohegyes unde a avut loc Pit Stopul obligatoriu dupa 55 de km,startul de a doua zi din fata Palatului Administrativ din Arad,Pit Stopul obligatoriu din localitatea Mezokovacshaza(Ungaria) si finisul din acelasi oras Bekescsaba.(total 200km)


































Vor urma si alte imagini cu "peisaje si forme de relief"din Ungaria:)

5 comentarii:

  1. Mai ai poze?:)
    Eu sunt Tibi si eu am participat,am fost si eu in autobuz cand am venit spre Arad.
    Stima

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Tibi! mai este marfa,tine aproape:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Romeo ai facebook? k toti au! bagama si pe mine. http://www.facebook.com/tiby.szabo
    Stima

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau,dar tocmai de asta n-am.Si sincer,cred ca no sa am niciodata:)

    RăspundețiȘtergere
  5. salutare natiune ,sunt faine pozele si imi place cu ce ai inceput pozele cu acele bunaciuni

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!

Maramures-Breb