12 aprilie, 2011

Spring smile


5 comentarii:

  1. Daa le "culeg" si le ofer tuturor:).Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. romeo, voiam sa iti spun ca ai facut 3 fapte bune deodata fata de 3 oameni diferiti ADEVARATI reali cand ai postat pozele astea aici si in general cu blogul tau, ca este intr-adevar util ca si vindecator de oameni adevarati ca mine si ca tine, dar care se deosebesc de noi pentru ca ei au niste boli in clipa asta.

    Nu am efectiv loc aici sa iti spun toata povestea, pe ce si cum ai ajutat. O sa fac un post special la mine pe blog pentru asta, si cred ca o sa il intitulez ceva gen "prezentarea lui romeo" (sau oricum ceva de genul asat), pt. ca eu chiar vreu sa te dau exemplu bun si la alti blogeri, ciar daca blogul meu nu e foarte circulat, ce conteaza, maca aia cativa care mai citesc pe acolo, sa vada si ei exemplu de fotoblog cu poze si privelisti frumoase din Romania, plus echilibrate ca ton, plus intitulate corect (toate plusuri fata de mine).

    Dar nu e doar utilitate, sa stii, romeo, este o utilitate benefica universala, pt. ca acum transcende doar importanta si utilitatea fata de mine sau 2-3 oameni. Are intr-adevar potente de a transcende catre a deveni utilitate benefica universala si catre alte culturi, ceea ce iti situeaza tie fotografiile (poate nu chiar toate, dar oricum peste 50 % din ele) in categoria de arta fotografica universala. Ceea ce nu este de loc de ici de colo, cel putin asa cred eu, desi eu recunosc sincer ca nu ma pricep de loc la apreciat arta decat ca simplu amator, dar eu stiu, ca orioce om de pe pamant, sa RECUNOSC arta universala, deaorece ea ma opreste pe mine in loc,tot asa cum si unele tablouri sau chiar posibil poezii din cand in cand, ii opresc si pe mine sau pe altii in loc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca fac bine,ma bucura mult,nici nu prea imi doresc altfel...Multumesc pentru cuvintele frumoase la adresa mea si-a blogului meu!Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!