13 martie, 2011

hambarul national

P2262845 (932 x 717)

2 comentarii:

  1. Unde ti-e naiba poza aia cu biroul care aparea pe 2cents ? Ca acolo voaim sa-ti postez adresa asta sa o vizitezi ? Uite ca iar iti scriu adresa modificat ca tot nu stiu daca am voie sa scriu html aici:

    http COLON SLASH SLASH www DOT nathanweltonphoto DOT com SLASH outdoor-photographer SLASH #success

    Taote slash-uriole sunt forward slash. sa stii ca i-am trimis lui Nathan asta adresa de la pozele tale despre Retezat. Daca te contacteaza cumva sa nu ma faci de ras, ca asta e american adevarat din Colorado, acum traiste intr-un oras din Norvegia ca s-a insurat cu o norvegianca pe care a cunoscut=o in Noua Zeelanda, sio acum el traieste 6b luni pe an in norvegai si 6 luni calatoreste peste tot sa faca ce poze vrea el, iar meseria lui de baza din care-si scoate painea e fotograf de nunti de semi-lux (adica nici din alea de carteir, nici din laea de gen Pepe-zavoranu, asa mai la mijloc, in norvegiana la "mai la mijloc" asat adica "asa-si -asa" sau "nici pre prea nici foarte foarte", mai normal si mai echilibrat, se zice "midt på tre", pronuntat "mid po tre", si inseman "la mijlocul copacului" adica te urci precaut doar pana la juma tate ca totusi nu vrei nici prae sus ca ori tise face rau de inaltiome si frica si nu mai stii cum sa te dai jos, ori dai de crengi prea subtiri si cazi dracului de-acolo, doamne fereste, de nu stii ce ti se mai poate intampla. Eu iti urez si tie in viata sa te calauzesti cat mai bine posibil dupa acest principiu sanatos de midt på tre.

    Lykke til ! (pron. liuke til= good luck !) (in life, in career, in friendships, etc, whatever you wish may it come true for you.)

    EC

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze, efectiv nu vreau sa te deranjez, am impresia ca sunt cumva banat de a face comentarii de pe caset blog si am fost deja banat de pe 2centsaboutromania, eu nu am nici o intentie de a face contestatie la asta, doar voiam sa te anunt ca fotograful american de mai sus Nathan chiar azi mi-a trimis un e-mail ca a fost ff. placut impresionat de frumusetea pozelor si uite iti dau aici copy paste dupa mesajul lui, doar atat voiam sa-ti transmit, nimic mai mult, te rog sa ma scuzi pt. tonul mai 2tafnos2 din mesajul anterior, dar eram si eu obosit poate in ziua aia.

    "hi! thanks for your comments :) the retreat looks fantastic! i am living in norway during the winters and my wife and i do travel a lot through europe, so maybe we will get to romania in the next few years. looks incredible :)

    all the best
    nathan"

    (El se refera acolo la comentariile mele facute lui atunci cand i-ma trimis linkul adresei blogului tau, si i-am comunicat intr-un stil specific american, ca sa ma simta ca eram sincer fata de el, Romeo, eu nu iti povestesc asta ca sa ma laud fata de tine sau de nimeni, eu doar iti povestesc cum a fost, ca sa stii tu pentru tine, ca eu chiar cred ca esti talentat, chiar daca eu nu am habar nici despre fotografii, nici despre munti, si nu am fost niciodata si probabil ca nu voi calatori niciodata in Retezat. Doar daca vine si un singur american acolo in Retezat si daca mai e si fotograf de meserie si ajunge cumva sa comunice si cu tine despre arta lui despre arta ta, eu doar de acest unic caz sunt multumit.

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!