28 noiembrie, 2010

Moneasa,un an dupa,

...,prima desfasurare a festivalului montan "Lira Art-Montana"in acest weekend a avut loc cel de-al doilea,derulat  in aceasi tabara scolara din Moneasa si organizat de aceasi gazda: "Clubul Turistic Condor Arad".
De acesta data am preferat sa concurez pentru mine, si alaturi de sotia mea am participat sub titulatura de :"Solitarii Arad".Lume suficient de multa,sosita din Sibiu,Timisoara,Carei,Faget dar mai ales din Arad s-au intrecut in probele de foto(patru color si doua alb-negru),,obiecive eco,slide,caricaturi,orientare turistica,cultural si dans,echipa noastra ocupand in final locul II la proba foto,locul III la cea de obiective eco si locul II la slide.Deci, daca la prima editie am luat locul I la foto,la cea de-a doua locul II,la anul viitor,daca ar fi sa pastrez traditia,ar trebui sa iau locul...hmmm...:)

Iata fotografiile ce le-am ales pt. acest an:




si Slideshow-ul:

2 comentarii:

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!

Cheile Țășnei