05 iunie, 2010

Supermaratonul Bekescsaba-Arad-Bekescsaba(ultima parte)

Incet,incet luminile rampei se sting,cortina se lasa si ea usor iar eroii se reintorg la viata si activitatile lor cotidiene.Unii dintre ei , poate concureaza la o noua cursa lunga ,altii doar viseaza la urmatoarea:cea de anul viitor.
Dar povestea nu s-a sfarsit,ea merge mai departe.De fapt nu e o poveste.E o mica istorie.
Imagini imortalizate de sotia mea, la plecarea din Arad spre Bekescsaba-relaxare si socializare prin cochetul oras Bekescsaba.
Mai intai dati play muzicii de generic iar apoi play pe slideshow






P.S.E clar ca eu am insotit alaiul in masina "Fan Club"-ului(poate la anul voi fi marea surpriza:) )dar nu pot sa nu amintesc de buna organizare si de primirea bucuroasa in aplauze a participantilor de catre locuitorii tuturor localitatilor pe unde a trecut maratonul.Mai avem multe de invatat de la vecinii nostri unguri despre ce inseamna civilizatie,curatenia ce-ti sare in ochi peste tot,terenurile lucrate si ingrijite etc.Ce mai : mari gospodari! Bravo lor!
Au mai postat in galerii foto sau pe blogurile lor urmatorii:C.S.Tibiscus,Sorin,Codrut Sebastian,
Vointa Arad,Hoinarii, Aradbikerider ,Ciclism  Tibiscus
,"cu voia dumneavoastra,ultimul pe lista":filmare oferita de Ovidiu via C.S.Tibiscus

7 comentarii:

  1. am o mare rugaminte: invata-ma sa pun si eu pe blogu' meu un slide de pe picasa de dimensiune mare, asa cum ai pus tu. nu stiu cum sa fac, ce sa setez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai cam asa, dupa ce dai clik pe "incorporati un slideshow" ai optiunea selectati dimensiunea slideshowului:288px Da? ok! dupa ce dai clik pe sageata din dreapta iti apare dimensiunile care le doresti,respectiv:mare400px,foarte mare600 px,cea mai mare 800px.dupa ce alegi marimea urmeaza clik si copy-paste pe chenarul galben. Sper sa fi fost suficient de clar:)Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  3. gata! am gasit. multumesc foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu inca nu pot pronunta denumirea localitatii fara sa ma poticnesc in silabe :( ... banuiesc ca e din Romania ... are si traducere? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. :)Nu stiu ce inseamna,dar e un oras tare fain in Ungaria,la aprox.60km de garanita.

    RăspundețiȘtergere
  6. aaaaaaaaa ... greseala mea. N-am dat si eu o cautare pe google inainte sa ma fac de ras aici. :D

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!

Tura bike pascala (II)

Etapa a doua:Julita-Savarsin -Bata-Ususau-Lipova-Frumuseni-Arad