12 aprilie, 2010

Contra-salut!

In mijloc Culmea Lolaia,in capatul ei Vf.Retezat ,Valea Steviei in dreapta iar in stanga valea Stanisoarei .

P4049507 (1077 x 808) modified

 In centrul imaginii Valea Rea strajuita in dreapta de Creasta Pietrele cu piramida Vf. Pietrele,in capat Peleaga cu a ei colti.Vf. Papusa se desfasoara   in stanga pelegii.

P4049522 (800 x 493)

Valea Galesului si Vf. Mare.

P4049526 (1077 x 808)
In centru Marea Piramida a Retezatului din care se desprinde in dreapta Custura Prelucii cu Vf. Prelucele iar in stanga saua de iarna a Retezatului si Vf. Bucura.Distanta aproximativa de unde au fost realizate imaginile,sa tot fie in jurul a 40 de km.


P4049527 (1077 x 808)

7 comentarii:

  1. Am fost pe Vf Retezat. Vreau sa ajung si pe Pietrele si Peleaga. Poate da Dumnezeu si ajung anul asta, daca nu, sigur anul viitor nu mai scapa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa dea Dumnezeu!...macar Peleaga fiindca Vf. Pietrele e cam greu de abordat .El nefiind pe nici o ruta nu este marcat si amenajat turistic , exista niste pasaje tehnice care trebuiesc traversate+jneapan.Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. superb peisaj!sper sa ajung si eu pe acolo curand!

    RăspundețiȘtergere
  4. spre rusinea mea, au trecut 14 ani (!) de cand nu am mai batut potecile Retezatului; poate anul acesta ne mobilizam si redescomperim minunatiile sale; va recomand si Retezatul Sudic (calcaros), va valea Jiului de Vest, cu traversare spre Herculane, macar pana la izvoarele Cernei; toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. @lala:sa ti se indeplineasca dorinta!(apropo:buna ideea blocului tau)Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. @dand: woau...mult ,prea mult,hm..si e atat de aproape.Cam tot pe atunci (poate chiar mai mult sa fie),am fost la o tura de iarna cu Adi Sopinceanu&Mihaela & nasii lor,a fost tare fain,imi aduc aminte cu placere de acea iesire.Am fost si in zona de care amintesti ,demult intradevar ,am venit de la Herculane intr-un februarie 1999 in tura de traversare a meridionalilor.Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!

Cheile Țășnei