11 ianuarie, 2010

Ghidul

P1038019 (1077 x 718)
P1038021 (718 x 480)
P1038042 (875 x 542)

6 comentarii:

  1. E oare catelul de la casa aceea de la iesirea din padure, in drumul de la Debelagora spre Stranasa?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Aripi de Fluture:multumesc,pentru constantza si pentru aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ianina:e chiar el,Barshon(Catifea):)e tare atasat de Cici,au facut revelionul impreuna la Stranasa.Ce caine sa simtit el,conducandu-ne si aparandu-ne mereu,ce mai si-a facut din plin datoria!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anul trecut am petrecut Craciunul la Stranasa, cu Cici si alti prieteni de la Condorul si Veniti cu Noi (eram vreo 15). A fost un Craciun minunat. Ca intr-un alt timp...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cici si Schoni sunt niste oameni tare de treaba,suntem onorati de faptul ca-i cunoastem.Intradevar,acolo timpul se deruleaza cu o viteza mult mai mica,noi am ajuns sambata la amiaza si am coborat duminica,dar, am avut senzatia ca am fi stat acolo cateva zile.

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!