13 noiembrie, 2009

De-a Leapsa

Acum cateva zile am primit in premiera o leapsa de la Aripi de Fluture.Cum nu stiti ce-i aia?Sincer nici eu n-am stiut,dar dupa cateva "sarchi pe gugal"(Aici un fain articol)si calatorii prin stratosfera copilariei am realizat ca e un joc la moda in blogosfera ,fiind cea ce noi numeam in copilarie "prinsa"ce era jucata in jurul blocului pana noaptea tarziu.Na,cam devenit melancolic si nostalgic,mi sa facut dor de copilaria mea si de multele ei jocuri:bambilici si fotbal in parcarea din fata blocului,mingea de tenis batuta in peretele cinematografului Flacara,ascunsa,ratele si vanatorii,telefonul fara fir,carucioarele de tip "formula 1" cu rulmenti de la combinatul siderurgic,expeditiile de tip "Ciresarii" pe dealurile din jurul Hunedoarei ,tara-tara vrem ostasi s.a.m.d.Culmea e ca ,mi se pare atat de indepartata acea perioada, dar, unele amintiri sunt atat de vii incat aproape ca simt caldura aceia placuta a zilelor lungi de vara ,parca-i aud pe vecinii si prietenii de la bloc cum ma striga si ma cheama afara ca avem fotbal cu blocul x,sau bataie!:).E clar ca aceasta perioada nu se poate regreta ea fiind o etapa din viata noastra peste care generatia '70-'80,a trecut fara griji ,cu multe bucurii si nealterata de televizor,calculator,telefon mobil si alte gadgeturi pe care generatia actuala le cunoaste de la o varsta mult prea frageda.Haideti sa mai uitam de responsabilitati si stres zilnic , sa lasam libera latura copilaresaca din noi sa rada si sa iubeasca ca niste copii fiindca cum spunea Brancusi: "atunci cand incetam sa mai fim copii,inseamna ca am murit".Asa ca pentru a pastra pana la final o atmosfera ludica am sa fac numaratoarea:Din oceanul pacific/a iesit un peste mic/si pe fruntea lui scria/iesi afara dumneata/:-Ghiocei.-Serban.-Alin Neamtu.-Calin Hera
Pentru poze de suflet (de fapt tot ce-am postat pana acum sunt poze de suflet)am ales fiintele mele de suflet, pe Fetele MeleP4190224P4190252P4190222P8092227 Pentru poza hazlie l-am ales pe Franko.In ciuda faptului ca originile lui nu sunt tocmai clare,nu se simte deloc complexat,ii face concurenta lui Mircea Badea citind doar reviste si publicatii glossy ,alergic la presa mogulilor si tabloide,cuvantul Click declanseaza in el o furie greu de stavilit :)P2180003

3 comentarii:

  1. superbe toate, un pupic pentru franko e tare dragalas

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru leapsa.
    Acum am citit, diseara postez.
    Mie-mi plac toate fotografiile de pe site-ul asta... si muntele in orice imprejurari

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu placere!si eu iti multumesc pt. aprecieri!Faine si pozele tale :)

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!

Cheile Țășnei