01 septembrie, 2009

Taul dintre Brazi

E magic, ireal,e misterios si te farmeca instantaneu pe vecie.Intotdeauna prima tinta pe care-o bifez, imediat ajuns in Retezat.Batranii din zona spun ca daca te uiti atent spre mijlocul lacului,impresia ca un duh se ridica ca un voal e foarte persistenta.Un profesor din Hunedoara pe care l-am condus candva acolo dupa ce s-a invartit de colo colo halucinat de salbaticia locului ,era in stare sa jure ca niste ochi ca de crocodil, pandeau din jnepenisul ce-nconjoara lacul.Bineinteles ca m-am amuzat teribil,iar de fiecare data cand revin si-mi aduc aminte de acea faza,un zambet oarecum aprobator dar si nostalgic imi apare in... coltul gurii!

4 comentarii:

  1. Superb. Cel mai frumos lac din Retezat/
    Asa m-a apucat un dor de el. Asa am ajuns pe blogul tau...

    Si eu prof din Hunedoara, absolut intamplator.

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!

Tura bike pascala (II)

Etapa a doua:Julita-Savarsin -Bata-Ususau-Lipova-Frumuseni-Arad