10 septembrie, 2009

Retezat -Valea Stanisoara,Partea I

Valea dupa parerea mea si a multora ,cea mai frumoasa, usoara si scurta.Pana la iesirea din padure,traseul urmeaza aproape firul apei ,intalnind numeroase cascade si caderi de apa care fac deliciul acestei vai crescandu-i farmecul pitoresc.Domnul Mihai C. care ne-a insotit la aceasta iesire ,om care are o varsta in spate ,umbland muntii strainataturilor ,a fost incantat cel mai mult de aceasta vale comparand-o cu vaile alpilor austrieci.Mica -mare diferenta erau stalpii de sustinere a telecabinei ,care aici lipseau!(sa speram ca nu vor aparea niciodata!Amin!)

4 comentarii:

  1. Imi place foarte mult blogul tau si gasesc utile informatiile pe care le dai.
    Un singur mic repros, daca-mi permiti: ar trebui acordata mai multa grija ortografiei. Apar prea multe greseli gramaticale si e pacat. ex. "mi de ani" in loc de "mii de ani, "sa creat panica" in loc de "s-a creat panica", "intru-n" in loc de "intr-un" samd.
    Cu prietenie, Daniela Neamtu

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela Neamtu,promit sa fiu mai atent,iar daca cumva se mai intampla ,te rog sa fii pe faza si sa-mi semnalizezi greseala."Cine nu munceste nu greseste!" :)Multumesc pt. tot!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aripi de Future,multumesc!Retezatul e superb,eu nu fac altceva decat sa-l imortalizez.

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!

Cheile Țășnei