28 august, 2009

August de Retezat

Am revenit.Inca aflat cu mintea-n Retezat umbland pe poteci "marcate si nemarcate" ,imi fac molcolm revenirea la civilizatia citadina,perpelindu-ma si transpirand la greu in cuptorul cu pereti de beton a blocului.Asa ca mintea-mi zboara iara spre caldura totusi placuta a crestelor si la apa racoroasa pana-n maduva oaselor, in care si cu care-mi ostoiam setea .Prin urmare,a fost o saptamana in care mi-am facut plinul de Retezat cu "varf(uri)" si indesat(lacuri),poze multe(cam 650)pe care inca nu stiu inca cum o sa le postez.Probabil va fi inceput ,cuprins si finish..o retrospectiva a saptamanii cu traseele facute in fiece zi ,cu siguranta !Amanunte nu ar fi prea multe,in afara faptului izbitor de altfel, ca datorita clar! a competitiei in care a fost angrenat Retezatul ,numarul turistilor a crescut considerabil-foarte multi chemati dar si multi nechemati.Acest lucru sa vazut cel mai bine inca de la intrarea in Parcul National Retezat, unde,erai intampinat de un "munte" de gunoi,datorat de fapt, si unei conjucturi nefavorabile:firma din Hateg care se ocupa de ridicarea gunoiului a dat faliment. Posibilitatile totusi reduse de cazare a facut ca numarul turistilor sa ramana constant si sa nu creasca proportional cu cererea si oferta,vreau sa zic ca programarile trebuiau facute cu 2-3luni inainte,iar cabanierii faceau munca de operatori telefonie,telefoanele zbarnaind non-stop.Una peste alta a fost bine,a fost frumos,mult am asteptat... repede a trecut...Deci ,pentru inceput iata un filmulet cu cateva dintre realizarile acestei saptamani , multe cuvinte nu-si prea au rostul ,de fapt se pierd cu totul...asa ca reglativa boxele , pulsul si dati play.Vizionare placuta!

2 comentarii:

  1. Foarte frumos.Felicitari!Noi nu am avut parte de o vreme asa de buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pt.vizita si aprecieri.Poate urmatoarea vizita va fi mai placuta din punct de vedere meteo.Mult Noroc!

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!

Maramures-Breb