11 februarie, 2009

Retezat locul sase


Usor mahmur dupa berica rasa aseara(basca am mai bifat o primavara in AM.R.-ul meu)dar si din cauza de meteosensibilitate,cu o aspirina in coltul gurii deschid lista de meiluri una fara numar,fara numar de felicitari si urari ce ma lasa masca( multumesc muuuult la toata lumea!!! asemanea si voua!)un mail ma anunta ca RETEZATUL are rank ul sase6!!!!Incredibil!!!Nu se poate ,o nuuu!!! de pe 4 a coborat doua locuri ?asa ca intru rebde rebde sa vaz cine nea luat fatza?!!!Primele doua locuri neschimbate,pe loc trei Sundarbans Forest din India si Pakistan, patru Bialowieza Forest din Belarus/Polonia iar pe cinci Tree of Live din Bahrain.Daca pt. locul trei nu ma mir fiindca cele doua tari impreuna au locuitori cat juma' de planeta(nu stiu cati au un P.C. si acces la net),o spranceana de ingrijorare mi se ridica cand privesc spre loc patru,polonii si (belarusii=rusii frumosi?)clikuind se pare la greu padurea ceia a lor!Pentru locul cinci nu-mi fac nic
i-o problema ca nu-i putem devansa pe parcurs,cu o mobilizare tipica anului 1990 cand Romania a votat 90% pe stiti voi cine(trimiterea la acel an e de pura comparatie cu procentul nu si cu evenimentul ,care fie vb. intre noi n- ar mai fi de repetat).DAR vestea cea buna am gasit-o in editia on-line a ziarului Hunedoreanul ,care anunta ca reprezentantii Administratiei Parcului National Retezat ,s-au mobilizat si au rezolvat problema suportului oficial fara de care ar fi fost descalificat din cursa iar voturile acordate pana acum ar fi devenit inutile.Ei impreuna cu Romsilva au trimis catre Fundatia 7Wonders documentele care atesta Comitetul oficial de suport.O veste zic eu buna, care va face ca bulina rosie din dreptul Retezatului sa dispara(a pare in dreptul celor nesustinute de un organism din tara respectiva si ...sunt multe)Asa ca haideti sa haidem la treaba ,totul dureaza cateva minute inscrierea si votul efectiv aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai o parere? spune-o -ncet,no spune tare!

Concediu pe doua roti prin Maramures-aug.2017

Dusa-i vara dus e si concediu cel mult asteptat.Cum a trecut destul de mult de atunci si cum am dat destul de rar pe aici ,am considerat ca...